Sunday, June 2, 2013

Me And Jealousy

assalam peeps..

haha.. tajuk hang.. tak baik betol..

sebenarnya aku bukan cemburu buta malahan tidak juga cemburu rabun, aku cuma cemburu ngan kawan kawan aku yang dah pegi studi dekat matrik dan universiti masing masing. kenapakah??? aku tak akan pergi belajar ke???

bukan lah.. memang la aku pun akan ke ipt pilihan aku awal bulan julai ni, tp aku still cemburu dengan mereka. sebabnya, dorang dah macam buat maahad kedua kat ipt dorang.. maksudnya, kawan kawan aku yang dah pergi uni dan matrik sume ada geng.. dekat usim, kmkulim, kmpenang, even uitm puncak alam nun pun berlambak kengkawan aku. sementara aku pulak terkedek kedek(ye ke) sensorang jap lagi. tapi ta kpe lah.. tu baru challenging namanya, nanti aku akan dapat ramai kawan baru(nak sedapkan hati punya pasal)

haha.. tu bukan aku cakap ehh.. patrick yang cakap XP

hahaha.. sebenarnya tak de apa apa pun.. aku just rindu dorang like crazy.. to all my friends,belajar baik baik, jaga diri baik baik, kekalkan benteng yang dah dibina selama 5 tahun di maahad, sebarkan kebaikan, hidup dalam identiti islam, ma'attaufiq wannajah [=

to all my friends, always remember this, you all are my best friends; if someone break your heart, then tell me, I’ll break their face.bhahahahahahahaXD

till we meet again
peace y'all and babaibay
assalamualaikum^^





3 comments:

  1. Dear, kat Sabah ni, i je wakil maahad. Hehe.
    Its okay, make friends and rock the world

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhmai kuya, i just cant imagine kalau ore jadi kuya...
      tersangatlah kagum.. be strong bebeh^^

      Delete
  2. hoihoii thanks, kawann. best of luck jugak tau dearr :)

    ReplyDelete