Sunday, June 2, 2013

Driving Drives Me Crazy

assalam peeps..

haaa... ni aku nak cerita.. aku belajar memandu ni dekat Institut Memandu Lamar Bakti a.k.a LB.. haaa lamar siap kaww..

ehhh.. takde la ghupe ini LB tuh. tp sekolah yang macam ni la
aku duk imagine bila sebut sekolah memandu. ahakss

buat masa sekarang ni baru empat kali aku pergi belajar motor and kereta. dulu sebelum start belaja kemain eksaited tak sabar sabar, bila dah start blaja, adusss,, bukan nak kata la, haha, tp boleh membawak ke stress tau=.="

okey, motor.. tersangatlah buat aku cuak setiap kali pergi belajar. korang kenal incik TITI. aiyohhhhh.. memang dari mula lagi aku dah nampak dia kecik besar kecik besar je. sepanjang aku belajar, sekali je tau dia bagi aku rasa tak jatuh, selebihnya hampeehhss. chegu pun dah berbuih bagi tips kat aku, mula mula laju, pastu slow, kalo nak jatuh lajukan sikit. tapi aku,, jatuh memanjang.. apa aku boleh buat.. aku GELAK sensorang kat atas motor tu.

ni INCIK TITI (tenkiupakcikgugel)

lagi satu, emergency brake, memang aku surrender awal awal.. memang tak pernah nak menjadi. terseret sikit je kalau pernah pon. sampai chegu cakap, awak brek macam nak berhenti ambik adek awak balik sekolah-.- wat de hen!!!

okey, move to kereta. kereta, tak de banyak masalah sangat pun. cuma aku tak boleh nak tengok kedudukan kereta dengan betul. i mean, aku asyik nak tengok stereng sedangkan kalau drive kena tengok depan. overall okey lah. tu kat institut. kat rumah pun aku test drive jugak. sape jadi chegu aku?? hadek aku. ngajar punya garang mengalahkan aku nak test dengan dia. act, dia marah sebab aku asyik gelak kalau tak boleh nak buat..nak buat macam mana dah aku tak pandai.. hehe sabo jelah^^

next class, aku akan belajar bukit pulak. aku dah dapat imagine betapa blur dan harunya aku bila nak naik bukit tu.. hewhew. ingat pasal ni pun dah boleh buat aku cuak @:(

peeps, wish me luck okeyhh.. hope aku tak end up macam best friend korang:-


till we meet again [:
peace y'all and babai
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment