Thursday, June 13, 2013

Immortal Friendship

assalam peeps...

kelmarin, rabu, 12th of june, kawan aku, ummi and che ton datang rumah aku. diorang bukan mencemar duli semata mata nak jumpa aku pun, tapi datang sebab nak suruh mak aku cop dan sain sijil sijl diorang. tapi dah alang alang datang, che ton mintak tolong aku buatkan satu self introduction, education and career planning essay. so, kitorang buat lah sama sama. che ton ni akan further study in civil engineering manakala si ummi ni pulak in architecture. memang aku salute lah diorang. yang tak tahannya si che ton ni, dia punya planning, tp asyik tanya kitorang 'pastu nak buat apa'. 'manalah aku tau perancangan hidup kau' balas aku dan ummi.. hohoXD

pastu kitorang borak borak, cite pasal kawan kawan yang lain, gossipping, haha tak boleh tinggal yang tu, tp gosip benda baik je ok! tapi apa punya baik la kawan aku ni siap bawak cerita hantu kat aku. siap dengan bukti gambar sekali. benda tu betul betul duk belakang ummi. boleh nampak dengan jelas wa cakap luu. memang lah korang terbaik. dah la aku duk sorang petang tu. haa jaga jaga belakang korang. tak ada apa apa lah.. Allah kan ada. takut kat Allah dah cukup.

apa apa pun, untuk che ton dan ummi serta kawan yang lain, aisyah, syidah, amalina, asiah, zati, wani, aku doakan korang berjaya. fyi, kitorang dah merupakan classmate sejak darjah satu tau. sejak tu kitorang jadi kawan baik sampai sekarang dan inshaAllah hingga ke Jannah. amiin^^

peace y'all and babai
assalamualaikum


No comments:

Post a Comment