Tuesday, May 12, 2015

replay

bismillah

assalamualaikum

hai peeps! whoaaa rasa lama gila tak tulis macam ni. nampak macam sibuk benar but honestly memang sibuk T_T.

haha bila tengok balik the way i wrote and presented my thoughts dari post dolu-dolu sumpah rasa nak gelak pastu cekik diri-sendiri. but somehow it shows how my thought and my writing become more mature chehhh (-.-)

lepastu bio kat tepi belah kanan tu bapak selfish. sape tah ajar. sesat betul! ada ke nak suruh orang hormat dulu baru nak hormat orang. tu la pemikiran tak matang boleh bawak mentality yang very low class yalls. jangan ehh jangan. but i will just let it be there. biar lagi seploh doploh tahun aku boleh tengok balik and gelakkan lagi diri aku. well gelakkan kebodohan and kesalahan diri sendiri for me in a way boleh sedarkan diri aku yang aku takyah nak sibuk ambik tugas nak judge orang sedangkan kesalahan aku tu tak cukup masa nak sendiri muhasabah. cuma aku harap aku cepat sedar bila buat kesalahan.

paper ada lagi lapan berbaki. the nearest will be on 14th of May which is lusa. lusa. lusa. bunyi macam jauh tapi kelip pah kelip pah hmmm masa macam tu je habis TT.TT nothing but your doa doa doa do I wish for. inshaa Allah i will try my best. yes!

nak tulis lagi tapi masa mencemburui kita. *skema (read: cool) is my style. lepas ni mungkin ada banyak masa untuk so i boleh selitkan masa to update my blogs. well till then please be happy and healthy.

do pray for us and have a great day. Fii Hifzillah everyone. may you always be blessed.

assalamualaikum

ALevel ends: 21 Days

KMS/12052015





1 comment:

  1. Zaaaaaaaaaaaaaaa! It's been a loooong time since yr last post kihkihkih. And yeah, oldebest for yr final! Ore lagi dua paperrrrrr, esok paling dekat (napok dok lagho sampai sempat lagi online -_-')

    Anyway, good luck! Hugs, and kisses, XOXO!

    ReplyDelete